tisdag 30 mars 2010

Äntligen!



Svaret var ja, jag ville med ut och åka bräda när Emil ringde och frågade. Såklart. Vad finns det annars att göra när man älskar att åka longboard?!

Ja för det är så jag känner. Jag älskar att åka longboard!

Årets första riktiga longboardsession är avslutad och jag är verkligen nöjd men dock väldigt stel i hela kroppen. Men det är det värt när man får till en slide av rang eller när man bara får carva ner för en sopad backe.

Tankar på sommarens longboardresor kittlar ens sinne och man ser framåt mot sommaren med ett leende på läpparna.

2 kommentarer:

  1. hehe gött!

    jag trodde det fortfarande var en del grus kvar på gatan.

    jag vill prova snart igen ;).

    mvh dino

    SvaraRadera
  2. tjenis per
    jag e as sugen på att åka bräda men glömmde båda brädor hos mamma och pappa :( men emil hade sagt att du va sugen på att göra klart min sparris :P å de får du gärna göra :D (snällt va??) men vi kan la höras på telefon om de ;)
    //Jonas

    SvaraRadera